Pravidlá prepravy
Aby ste mali úplný pokoj, posielame naše objednávky kuriérom
a poskytneme vám sledovacie číslo.
O produkty sa staráme, aby som bola stará, že sú efektívne zabalené a aby sa predovšetkým výrazne.
ČO PONÚKAME?
ČO RÝCHLEJŠIE
DORUČENIE
Bezplatné doručenie niektorých produktov*
POISTENIE NÁKLADU
DOPRAVA NA VÁŠ
CHODNÍK
Ako kontrolujem stav objednávok?
Keď bude vaša objednávka zabalená a odoslaná, dostanete upozornenie s informáciami o sledovaní zásielky.
Ako rýchlo je plnenie a odoslanie?
Po odoslaní vašej položky (položky) dostanete e-mail, ktorý vám poskytne informácie o sledovaní zásielky. Doručenie väčšiny domácich objednávok trvá 10 až 14 dní .
Vo veľmi zriedkavých prípadoch môže dôjsť k určitému oneskoreniu.
Spolupracujeme s nasledujúcimi kuriérmi: a
Aké sú náklady na dopravu?
Ponúkame paušálnu sadzbu dopravy podľa hmotnosti celého košíka:
0-1 kg. | 10 € |
1-10 kg. | 15 € |
10-20 kg. | 20 € |
20-30 kg. | 30 € |
30+ kg. | 60 € |
Dopravu zdarma ponúkame len na vybrané produkty*.
* Dodávame, že doručenie iba na váš chodník.
Upozornenie: Doručenie do odľahlých oblastí môže spôsobiť dodatočné náklady.
Posielať do zahraničia?
BALKAN ENERGY dodáva do nasledujúcich krajín:
Andorra, Rakúsko, Belgicko, Bulharsko, Chorvátsko, Cyprus, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Francúzsko, Nemecko (prejdite na balkanenergy.de ), Grécko, Maďarsko, Írsko, Taliansko, Lotyšsko, Lichtenštajnsko, Litva, Luxembursko , Monako, Holandsko , Poľsko, Portugalsko, Rumunsko, San Maríno, Slovenská republika, Slovinsko, Španielsko.
ČO JE POISTENIE NÁKLADU A KOĽKO TO STOJÍ?
Ide o poistenie, ktoré vo všeobecnosti chráni zásielky pred stratou, poškodením alebo krádežou počas prepravy. Toto krytie je nad rámec základného poistenia škôd, ktoré môže byť poskytnuté, a uhradí určenú hodnotu tovaru, ak dôjde k poistnej udalosti počas prepravy nákladu.
Poistenie nákladu vám dáva istotu, že ak sa pri preprave niečo pokazí, dostanete náhradu v hodnote na základe obchodnej faktúry. Ak neexistuje obchodná faktúra, na určenie sumy sa použije trhová hodnota. Preplatené budú aj náklady na dopravu.
Náš poplatok za poistenie nákladu je určený podľa typu produktu. Dá sa pridať pri pokladni.
Čo ak sa moja zásielka stratí?
Prípadné reklamné balíky stratených počas prepravy musíte poslať na sales@balkanenergy.sk do 14 kalendárnych dní od zadania objednávok.
Ak je dodacia adresa, ktoru ste uviedli, spravna, uhradime za vas naklady na odoslanie nahradnej objednávky.
Okrem toho bolo vhodné poskytnúť poskytovateľa kuriéra, našli ste chýbajúcu zásielku.
Moja objednávka ukazuje, že bola vrátená vysielateľovi, čo sa deje?!
Ak vám boli informácie o sledovanej zásielke správne doručené, ale neboli vyzdvihnuté, zásielky, ktoré nebudú vyzdvihnuté, sa nám vrátia.
Pri objednávkach, ktoré neboli nárokované alebo pri ktorých bola pôvodne zadaná nesprávna adresa, sa budú účtovať nové poplatky za dopravu .
Čo sa stane, keď sa moja objednávka vráti?
Zásielky, ktoré nie sú vyzdvihnuté alebo majú uvedenú nesprávnu adresu, nám budú vrátené. Ak k tomu dôjde, za použité kuriérske služby sa budú účtovať nové poplatky za doručenie.
Ako zruším svoju objednávku?
V prípade, že požadujete zmenu alebo zrušenie objednávky, kontaktujte nás prosím čo najskôr na sales@balkanenergy.sk .
Keď náš sklad odošle vašu objednávku, môže sa účtovať dodatočné poplatky.
Stále máte otázky? Vždy sme tu, aby sme vám pomohli.
Pošlite nám email na sales@balkanenergy.sk